Contentcreatie, communicatieadvies & social media

CBRE Global Investors | Delftse Poort

Opdrachtgever: CBRE Global Investors

Opdracht: Contentcreatie, communicatieadvies, communitiy management, webcare social media

Delftse Poort is het icoon van Rotterdam. Het voormalig Nationale Nederlanden gebouw was lang gesloten voor publiek maar is nu open voor iedereen. Met state of the art voorzieningen is het dé hotspot om te vergaderen, te flexwerken, te sporten en te lunchen en dineren en zelfs te winkelen. Samen met een bevlogen projectteam is Guts & Glory nauw betrokken geweest bij de opening van Delftse Poort door Ahmed Aboutaleb en het aansluitende programma voor publiek, genodigden en ondernemers tot een succes te maken.

Uitwerking: Guts & Glory verzorgt de externe communicatie op het gebied van Social Media. We kozen voor de kanalen Facebook en Twitter om de doelgroep het best van dienst te zijn binnen het gestelde budget. Foto’s, video’s, weetjes en speciaal ontwikkelde acties als de succesvolle #jekunthetdakop actie vormen spraakmakende en actuele content voor het Rotterdamse icoon dat inmiddels een trouwe fanschare heeft.

Deze pagina delenShare on FacebookShare on LinkedInTweet about this on TwitterPin on PinterestEmail this to someone