DE NIEUWE VOGELBUURT

Vraag

Ondersteun de verkoop van fase 3 van het nieuwbouwproject De Nieuwe Vogelbuurt op social media, gericht op starters en jonge gezinnen.

Aanpak

Voor Dura Vermeer bedenken én posten we content op social media (Facebook en Twitter) aan de hand van een (samen met de opdrachtgever) vooraf opgestelde content kalender. Woningen in de spotlights, toekomstige nestbewoners aan het woord, de buurt in beeld. Maar ook situaties of gelegenheden die een tussentijdse aankondiging verdienen. Én we voelen ons zo vrij als een vogel bij het creëren van social content waarbij we ons volledig toespitsen op de doelstellingen die we samen met Dura Vermeer vaststelden.

Maandelijks rapporteren en evalueren we de voortgang op social media aan Dura Vermeer. Dan broeden we ook gelijk op nieuwe contentideeën. Korte lijnen en een persoonlijke benadering; we zitten er bovenop. Dag in dag uit. Een gezamenlijk uitgewerkt social media-plan is de basis van onze aanpak. Wij zorgen dat dit plan uitgevoerd wordt en zijn daarmee als marketing communicatiebureau verbonden aan deze prachtige relatie.

Resultaat

Inmiddels groeit het project met de dag en maken de social media accounts de vraag van deze mooie opdrachtgever waar. Met de komst van Facebook en Twitter verkoopt De Nieuwe Vogelbuurt alle fases uit en biedt het project een nieuw, warm welkom voor jonge gezinnen.

Guts & Glory De Nieuwe Vogelbuurt social media