Vraag

Informeer en enthousiasmeer (potentiële) kopers over de voortgang van de bouwfases, breng de buurt in beeld en deel leuke inhakers. Met als uiteindelijk resultaat: meer verkoop van de huizen.

 

Aanpak

Om gerichte en relevante content te creëren, is een goed beeld van de doelgroep (potentiële kopers) noodzakelijk. Nadat het beeld geschetst was, gingen we aan de slag met een ijzersterke contentkalender. Wat zijn de do’s en dont’s? Hoe brengen we de chique sfeer van De Kroon over op social media? Met de content lokken we engagement en interactie uit met de doelgroep voor De Kroon.

 

Resultaat

Korte lijnen en een persoonlijke benadering met de opdrachtgever zorgt voor de perfecte communicatie met de doelgroep. Een gezamenlijk uitgewerkt social media-plan is de basis van onze aanpak. Wij zorgen dat dit plan uitgevoerd wordt en vormen daarmee een hechte community rondom deze projecten.

  • Zie ook Dura Vermeer Wijdeblik