DURA VERMEER

Vraag

Informeer én enthousiasmeer (potentiële) kopers over de voortgang van de bouwfases, breng de buurt in beeld en deel leuke inhakers. Met als uiteindelijk resultaat: meer belangstelling voor en uiteindelijk verkoop van de huizen.

Aanpak

Sinds 2016 beheren we de social kanalen (Facebook en Twitter) van een nieuwbouwproject van Dura Vermeer in Vlaardingen: De Nieuwe Vogelbuurt. We kregen nu de vraag om twee nieuwe nieuwbouwprojecten op te pakken: Schiedamse Meesters en De Goudsche Stoomblekerij.

We plannen eerst een intakegesprek in om alles van de klant te weten te komen. Hoe ziet het project eruit? Wat zijn de do’s en dont’s? Welke tone of voice wordt er gebruikt? Kortom, we brengen alle kenmerken van het account in kaart. Vervolgens gaan we aan de slag met een passende contentkalender. We zetten alle belangrijke data en inhakers op een rij en bedenken unieke hashtags die bij het account passen. Zo is voor de Kattensingel de hashtag #GoudsGenieten bedacht om alle leuke restaurantjes, gezellige plekjes en to do’s te beschrijven. Maandelijks rapporteren en evalueren we de voortgang op social media aan Dura Vermeer, om zo onze content aan te scherpen voor de doelgroep.

Resultaat

Korte lijnen en een persoonlijke benadering. We zitten bovenop de communicatie van deze prachtige opdrachtgever. Een gezamenlijk uitgewerkt social media-plan is de basis van onze aanpak. Wij zorgen dat dit plan uitgevoerd wordt en vormen daarmee een hechte community rondom deze projecten.