Vraag

Informeer en enthousiasmeer (potentiële) kopers over de voortgang van de bouwfases voor Wijdeblik, een project van Dura Vermeer. Breng de buurt in beeld en deel leuke inhakers hierbij. Het uiteindelijke gewenste resultaat? Meer belangstelling voor en uiteindelijke verkoop van de huizen.

 

Aanpak

Een goed beeld krijgen van de doelgroep (potentiële kopers) om gerichte content te creëren. Wanneer er een duidelijk beeld geschetst was, gingen we aan de slag met de contentkalender. Wat zijn de do’s en dont’s? Vanuit de content gaan we voor meer engagement en interactie met de doelgroep voor Wijdeblik.

 

 

Resultaat

Korte lijnen en een persoonlijke benadering met de opdrachtgever. Hierdoor kan er goed gecommuniceerd worden met de doelgroep. Een gezamenlijk uitgewerkt social media-plan is de basis van onze aanpak. Wij zorgen dat dit plan uitgevoerd wordt en vormen daarmee een hechte community rondom deze projecten.

  • Zie ook Dura Vermeer De Kroon
Maandelijkse nieuwsbrief!Nieuws, marketing, communicatie en nog veel meer!