Onze kernwaarden.

Kernwaarden

Hand in hand

We doen het samen. Collega’s steunen elkaar en inspireren elkaar. Samen gaan we voor het beste resultaat. Hand in hand, schouder aan schouder staan we ook met onze opdrachtgever. Zijn input is onontbeerlijk voor de creatieve uitingen die we voor hem mogen maken.

Creatief

Het is onze basis. Die creativiteit bindt ons. We begrijpen elkaar, omdat we ‘out of the box’ kunnen denken. En de opdrachtgever profiteert. Omdat wij anders denken, onderscheidt onze opdrachtgever zich in zijn marketingcommunicatie.

Lef

Ja lef, beetje bravoure, beetje rauw, beetje randje, beetje op het lijntje. Maar ook soms weleens niet. Soms moet je even gewoon doen. Dan doe je al gek genoeg. Soms moet je dat lef hebben. Als het geheel maar bijdraagt aan de helderheid die we voor onze opdrachtgever voor ogen hebben.

Resultaat

We doen het niet voor niks. Uiteindelijk worden we afgerekend op resultaat. Dat doen we in onze eigen organisatie en daarin zijn we eerlijk naar elkaar. En dat doet de opdrachtgever bij ons. Daarom zijn we scherp. Als het onze opdrachtgevers goed gaat, gaat het ons goed. No Result, No Glory!